OKAY CRM 1.3
OKAY CRM to prosty w obsłudze program
do zarządzania relacjami z klientami. Zwiększa wydajność pracowników, oszczędza
czas pracy i wpływa na wzrost satysfakcji klientów. Umożliwia m.in. stworzenie
kompletnej bazy wiedzy o Klientach, automatyzację czynności związanych z
komunikacją z Klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań
oraz raportowanie.
·
Zarządzanie
wiedzą o kontrahentach - gromadzenie
dowolnych informacji nt. kontrahentów
·
Historia kontaktów – gromadzenie całej historii
kontaktów z kontrahentem
· Zarządzanie dokumentami – gromadzenie w formie elektronicznej
wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów
·
Baza
dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej
używanych dokumentów.
·
Delegowanie
zadań - przydzielanie
i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta
·
Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów
·
Zarządzanie
projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji
złożonych procesów w firmie
·
Zarządzanie
listami – tworzenie list
kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych
grup, branż, itp.)
· Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do
sprawdzania efektywności kampanii marketingowych
·
Współpraca
z Ms Office – umożliwia między innymi emailing seryjny oraz import danych z
Excela oraz Outlooka oraz import / eksport emaili
·
Deduplikacja
danych – inteligentne wyszukiwanie duplikatów kontrahentów bez względu na to w jaki sposób
zapisano nazwę kontrahenta
·
Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM
· Możliwość dostosowania widoku pracy -
Jedną z ciekawszych funkcji
OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów,
aktywności czy zadań w Formularzu Głównym
· System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada
określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt
itd.) Więcej
·
Pola
wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu
kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania
lub edycji danych
· Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i
przyspieszających wprowadzanie danych
·
Integracja z systemami do zarządzania
przedsiębiorstwem - OKAY CRM w wersji 1.3 umożliwia
współpracę z wieloma systemami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwem
(m.in. Insert, CDN Optima, WaPro, Raks, Symfonia, DGCS, SAP BusinessOne,
Dynamics)